niedziela, 8 sierpnia 2010

Cuando me enamoro

Mija deszczowy i ponury tydzień wakacji. Ale ja uwielbiam deszcz i wiatr, może nie w tak dużych ilościach ale mimo wszytko i tak je lubię. 
Pokażę Wam dziś moją 'robótkę'. Jest to żakiet z którego baaardzo jestem dumna. Na początku była to szmatka więc wystarczyło tu przyszyć, rozpruć, zawinąć jeszcze raz przyszyć i wuala!! Przed Państwem moje małe dzieło;) Jestem gotowa na każdą krytykę więc swoją opinię proszę wyrazić szczerze. 
W dzisiejszym menu znajdziecie jeszcze moją 'kolekcję' pierścionków. Preferuję srebro, skromność i jednolitość. A jakie są Wasze typy pierścionków? Wielkie i diamentami czy skromne? Mi marzą się tente, ten  i taki.

32 komentarze:

  1. te z napisem love miedzy innymi, są naprawde słodkie < 3
    co do żakietu, to wow masz talent, niecodziennie sie spotyka ludzi o takich zainteresowaniach : )*
    pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie przypuszczałam, że bazarki na krk rynku bedą tak obfite w rózne fajne akcesoria ; )
    bedę obserwowac, jestem ciekawa innych Twoich prac : )

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten żakiecik ;))
    a pierścionki po prostu piękne! =]]


    <33 ! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kolekcja pierścionków. a z tamtych tych tych to najbardziej podoba mi się ten w kształcie lornetki. śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego żakietu. Nigdy w życiu nie udałoby mi się zrobić czegoś chociaż w połowie przypominającego ubranie ;d
    A pierścionki świetne, najmniej mi się podoba ten z napisem "love".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja byłam w liceum francuskojęzycznym, w klasie historyczno-francuskiej, ale tak naprawdę można było wybierać sobie przedmioty prowadzące (dowolne), bo u mnie w LO funkcjonowały tzw fakultety.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten żakiet :) a pierściąki sa naprawde genialne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pierścionki! muszą genialnie wyglądać na palcu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. typy pierścionków - zdecydowanie wielkie!
    fajna pierścionkowa kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję;p Hodowanie wlosów to bardzo żmudne zajęcie ;p
    zakochałam się w 3 pierscionku od prawej !

    OdpowiedzUsuń
  11. żakiet naprawdę super, kolekcja pierścionków też. Również preferuję srebro, ale jeśli chodzi o rozmiar to raczej jestem maksymalistką :D uwielbiam kamienie, ale na pewno nie diamenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie zaopatrzyłas się w takie superowe pierścienie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. masz cudne pierscionki :D

    www.nevermindsir.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak patrząc to do gustu przypadł mi pierścionek ( na ostatniej fotce 3 od lewej ) . Ale na palca bym go sobie nie włożył bo nie lubię czegoś takiego :). Ta koszula jest chyba pierwszą pracą w przyszłości jak myślę znanej projektantki .

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka kolekcja pierścionków, ja mam zaledwie dwa, które dostałam

    twoja koszula ma ładny wzór

    OdpowiedzUsuń
  16. ajjjjjjjj...
    chce wszystkie Twoje pierscionki XD

    :-*.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne pierścionki i też chcę taki żakiet!!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne pierścionki ;)
    Zapraszam do mnie.!

    OdpowiedzUsuń
  19. http://stylesstreet.blogspot.com/
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna kolekcja pierścionków !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. pierścionki są mega! ;P zapraszam, zerknij na mój blog ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. przecudowne pierścionki:)
    zapraszam do mnie na:
    http://everything-for-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne.
    zapraszam
    http://kartasia-kj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello here,
    Effectively stated and with wonderful timing. Thanks for the great post which consists of superb information.

    OdpowiedzUsuń