czwartek, 13 maja 2010

Gra kolorów.

Ręka do góry! Kto w swojej szafie nie ma czegoś w kolorze czarnym? Hm..nikogo nie widzę.A kto ma coś w jaskrawym żółtym.? Jedna, dwie, trzy osoby? No właśnie. O co chodzi z tymi kolorami? Kolory królują na wybiegach i sesjach zdjęciowych. Kolorowe ubrania są na wystawach, i tam najczęściej zostają. Na ulicach królują szarości i kolory pudru. Dlatego dzisiaj namawiam Was do kolorów.! sama zacznę ubierać się w bardziej 'żywe' ubrania.
Wiosenna moda oferuje całą paletę kolorów. Na początek bez krzyków, delikatnie. Na prowadzenie wysuwają się pudry, beże itp. Oprócz kolorów w tym sezonie modne są również wzory. Od kwiatów po etniczne wzory. Najbardziej podobają mi się wzory kwiatowe. Ale bardzo delikatne, dzięki temu przypominają mi Anglię. Klasyczną, elegancką i romantyczną. Jak u Porcelain Fields. I nic tylko się zakochać. Fascynują mnie dziewczyny takie jak Pandora czy Cocorosa. Są niesamowite.! Najbardziej lubię stylizacje romantyczne, trochę przestarzałe jak u babci i z klasyki angielskiej. Będę starała się to pokazać, ale póki co nie jestem w stanie;)
Mam nadzieję,że to się szybko zmieni.;)


Na razie dodam tylko kilka zdjęć z ukochaną gitarą i koszulą.<3


[fot. Agata Różańska]

16 komentarzy:

  1. mmm, dziewczyna z gitarą. Umiejętność gry na tym instrumencie- niespełnione marzenie z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super koszula i zazdroszczę umiejętności gry na gitarze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool guitar! Love it :)

    http://coffeearoundthecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też bardzo podobają się wzory kwiatowe;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chcę taką koszulę ;p
    Ślicznie wyszłaś na 3 zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ! kurczę ale ci zazdroszczę umiejętności gry na gitarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna koszula!;)

    http://mypointmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koszula jest świetna i zgadzam się z Tobą, bo sama mam dużo odcieni szarości, czarnego i białego w szafie. Chociaż staram się ją ożywiać mocnymi kwiatowymi kolorami! ;>

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeeeej kocham gitarę <33 Zazdroszczę Ci, że umiesz grać! Ja dopiero się uczę i kiepsko.. :D Śliczna ta koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj imienniczko :). Hm... ja lubię czarny, bo wyszczupla :D. Ale nie każdemu pasuje dany kolor z palety barw. Każdy ma swój ulubiony, określony i się go trzyma :). Ja lubię turkusy i fiolety, no i oczywiście czarny.
    PS. Ja też gram na gitarce ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkim bardzo dziękuję.!:)

    Angela: Ja również lubię czarny i ten kolor przeważa w mojej szafie.;) Ale postanowiłam się przełamać i przywrócić do łask kolory.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele razy próbowałam sie nauczyć grać na gitarze ale nigdy mi się jeszcze nie udało i leży sobie tak ta gitara w kącie...
    Dlatego cholernie zazdroszczę Ci tego że umiesz grać :)

    Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam słabość do dziewczyn grających na gitarze :) ładnie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia maja swój klimat! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak, bo przecież jest tyle innych kolorów, które zasługują na uznanie ;)).

    OdpowiedzUsuń