środa, 2 czerwca 2010

Skarby.

Przepraszam za tak długą nieobecność ale mam tyle zajęć i pracy, że się nie wyrabiam. A wszystko związane ze szkołą - zaliczenia, poprawy i sprawdziany. Jednak znalazłam chwilkę aby coś tu napisać i pokazać.:)
Mianowicie bardzo podobają mi się buty jazzówki. Oczywiście moim znajomym się one nie podobają (cóż za nowość xd) jednak się tym nie zrażam i dalej mam zamiar je kupić. Następną rzeczną na mojej liście zakupów jest duża, torba najlepiej w kwiaty lub w kolorze brązu. Bardzo podobają mi się aktówki. Ale ciężko mi jest znaleźć aktówkę godną uwagi. No cóż będę dalej jej szukać i mam nadzieję, że taką jak na tym zdjęciu znajdę.:) Co do biżuterii to urzekła mnie jej oryginalność i ciekawe motywy, zwłaszcza ten ze skrzydłami. Mam nadzieję, że znajdę właśnie taki naszyjnik.:)

Wczoraj odbył się nasz (klasowy) dzień mamy. Troszkę się spóźniliśmy z wykonaniem tej prezentacji ale najważniejsza jest pamięć.:) Jestem bardzo zadowolona z tego jak wszystko wypadło. Pięknie nakryte stoły, atmosfera, dzieci mówiące o swoich mamach i składające im życzenia. Śliczny widok.:)
Dlatego dziękuję wszystkim, którzy tam byli i mi pomogli.:)

Torby.




Buty-Jazzówki.







Biżuteria.









Bonusik.;)


P.S Dziękuję Agnieszce eM. za cudowny dzień i zabawę w chowanego.<3:*
P.S_2 Dziękuję Agnieszce J. za cudowny dzień i długgie relaksujące rozmowy.<3:*
P.S_3 Dziękuję Natalii za cierpliwość i pomoc.<3:*
P.S_4 Dziękuję Danielowi za rozłożenie sprzętu, cierpliwość do mojego brata i (niesprawiedliwą) zabawę w chowanego.:P

8 komentarzy:

  1. Torebki nr 1 i 3 są prześwietne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza torba świetna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czym robiłaś zdjęcia? Tj. jakim aparatem?
    Mogłabyś być niezłą modelką. Ile masz wzrostu, ile ważysz? Tak się składa, że jestem fotografem z Wrocławia i szukam młodych talentów. Może i Twój styl jest nieudolna próbą naśladowania stylów z dawnych lat, ale ma w sobie cieniutką nitkę czegoś Twojego. Czekam niecierpliwie na odpowiedź. Jeśli to Cię zachęci, to w swoim portfolio mam świetne zdjęcia modelki Natalii Szumiaty. Zdjęcia z Tobą byłyby, jak myślę, równie ciekawe. Tym bardziej, że z pewnością, jako fanka retro, dysponujesz mnóstwem rekwizytów.
    A, właśnie - przed wykrzyknikiem nie stawia się kropki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi girl..


    OMG.... LOVEEEEE this bag's <3

    xoxo*

    OdpowiedzUsuń
  5. marek- Bardzo dziękuję za tą propozycję.:) Czy mogłabym prosić o pana m-eila.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jazzówki to najwygodniejsze buty świata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga torba prześliczna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. marek.jan.januszkiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń