niedziela, 2 maja 2010

Magia zegarków.

Przeglądając www.restyle.pl natknęłam się na piękne zegarki. Są oryginalne i bardzo, bardzo stylowe. Są kieszonkowe, ale można (przynajmniej mam taki zamiar) zrobić z nich naszyjniki. Bardzo przypominają zegarki antyczne. Widać, że zostały zrobione bardzo dokładnie i dbałością o każdy szczegół.:)




Dziś koszula w roli głównej. Wygrzebałam ją z szafy rodziców. Koszula swoje już przeszła i jest starsza ode mnie (w ogóle tego nie widać). Jest trochę za duża więc planuję ją troszkę 'zmniejszyć'. Do tego nieśmiertelny kapelusz pasujący do wszystkiego. Zrezygnowałam z biżuterii, uważam, że nie wyglądało by to zbyt ładnie. W końcu co za dużo to nie zdrowo. Więc zostawiłam tylko dwie bransoletki, o wartości sentymentalnej.:)





Wszystkich fanów Elvisa Presley'a zapraszam do posłuchania tych chłopaków.!
Są nieziemscy, i świetnie śpiewają w stylu Elvisa.:)
The Baseballs.!:D
http://www.youtube.com/watch?v=DM2177pHMT0&feature=related

2 komentarze:

  1. ciekawy zestaw :)
    taki zegarek na wisiorku-świetna rzecz

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowska koszula!
    A zegarki też ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń