niedziela, 25 lipca 2010

Literary love.

Znacie to uczucie gdy zaczynacie czytać nowo zakupioną książkę? Tą ciekawość i podekscytowanie? Interesująca okładka i ten zapach otwieranej książki. Pewnie dla niektórych z Was ciut przesadzam albo wariuję.;) Być może ale ja uwielbiam książki. Mają to coś w sobie. Dla mnie są lekarstwem na nudę, nie pogodę i chandrę. Kiedy miałam osiem lat dostałam pierwszą część Harrego Pottera. Czytałam ją o późnej nocy i byłam zachwycona. Rok później od Mikołaja dostałam moją perełkę w tamtych czasach;) Harry Potter i więzień Azkabanu. Byłam tak szczęsliwa gdy na łóżku zobaczyłam książkę, że od razu zaczęłam ją czytać. Wtedy zaczęła się moja przygoda z czytaniem i książkami. Uwielbiam je. Zawsze gdy kupuję nową najpierw podziwiam jej okładkę, czytam napisany z tyłu tekst opisujący książkę a potem delektuję się każdym słowem, zdaniem, rozdziałem. Lubię tą ciekawość, która mi towarzyszy w trakcie czytania. Cóż wychodzi na to, ze jestem molem książkowym. Jednak nie wyobrażam sobie aby wieczorem nie usiąść i nie przeczytać książki. W nocy czytam i nie rzadko zdarza się, że oczy mi łzawią. Często jest to znak, że trzeba skończyć lekturę i skosztować trochę snu. Moimi absolutnymi faworytami są :Sezon czarownic, Szeptem, saga Zmierzch, W księżycową jasną noc, Kwiat pustyni, Niepokorna córka, cykl Harry Potter, Zakazana żona. Piękne książki i gorąco je polecam. Mam nadzieję, że Was nie zanudzam bo zdaję sobie sprawę, że w dobie panowania komputerów i telewizji sztuka czytania zanika. Jednak nie wszystko stracone.;)  
Niestety nie mam zdjęć  'swoich' dlatego zaprezentuję Wam swoje prace i zdjęcia mojego autorstwa.



10 komentarzy:

  1. Fajne fotki :) rysunek przedstawiający parę jest świetny. :) Polecam książki J.Chmielewskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, piękne zdjęcia! rysunek konia super, ja wlaśnie z rysowaniem koni mam problemy, pysk trudno zrobić :D
    Nie tylko ty kochasz książki, zapewniam, ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łaał. cuuudowne są te zdjecia. rysunki tym bardziej <33 :) Szeptem, cykl Harry Potter - kooooocham. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia! i te rysunki! super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje baardzo ;* a ty ładnie rysujesz , tez kiedys rysowalam, noo ale przestałam ;p czasami probuje, ale to juz nie to samo ;) pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. saga zmierzch suepr super <3 a para na rysunku zgadzam sie , swietna!masz talent

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i rysunki. I takie cuda można wyczarować ołówkiem? ;p Aż ciężko uwierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. ahh te Twoje rysuknki ;) Ty wiesz co ja o nich sądzę ;)) :***
    ii widzę tam zdjęcie które było robione w Środzie podczas naszego spotkania :))


    P.S. chyba się domyślasz kto pisze ten komentarz hihi ;)

    :*:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rysunki :) Twoje własne?

    OdpowiedzUsuń